Etiketa úředníka veřejné správy v písemném i ústním projevu a nejen to… (e-learning)
-
1. Komunikace a etiketa
-
2. Etický kodex úředníka a obecné zásady společenského chování
-
3. Komunikace v rámci správního/přestupkového řízení
- 3.1 Osobnostní předpoklady a nároky na pracovníka veřejné správy
- 3.2 Komunikace úředníka s klientem v problémových situacích v rámci přestupkového/správního řízení
- 3.3 Komunikace při vedení správního/přestupkového řízení
- 3.4 Použití v praxi – jak by mělo probíhat správní/přestupkové řízení
- Průběžný test – Komunikace v rámci správního/přestupkového řízení
-
4. Norma ČSN 01 6910 a písemná a elektronická komunikace
- 4.1 Norma ČSN 01 6910 – hlavní změny
- 4.2 Jednotný vizuální styl (JVS)
- 4.3 E-maily a jejich úloha v úřední korespondenci, hlavní zásady psaní
- E-maily aneb, čeho se vyvarovat…
- 4.4 Hlavní zásady psaní a úpravy textu na PC
- Zásady psaní podle normy ČSN 01 6910
- Zásady psaní podle normy ČSN 01 6910
- 4.5 Úprava tabulek na PC
- 4.6 Hlavní chyby při úpravě písemností
- Hlavní chyby při úpravě písemností
- 4.7 Písemná komunikace – bloková úprava, oslovení, stylizace, pravopis …
- Oslovení
- Stylizace
- Pravopis
- Náležitosti úřední korespondence
- Komunikace a elektronický podpis
- Norma ČSN 01 6910 – průběžný test
-
5. Verbální a neverbální komunikace a etiketa
-
Literatura, normy a webové stránky
popis sekce
-
Seznam příloh
-
Závěrečný test
Etiketa úředníka veřejné správy v písemném i ústním projevu a nejen to… (e-learning)
Předchozí
Další
Předchozí
Hlavní chyby při úpravě písemností
Další
Oslovení